Εξαπάτηση από τους αριθμούς 54422, 54444 και 54666

Το ακόλουθο κείμενο είναι ενημερωτικό για όσους έχουν υποστεί εξαπάτηση μέσω της κινητής τηλεφωνίας, ανεξαρτήτως παρόχου, λαμβάνοντας γραπτά μηνύματα (SMS) από τους πενταψήφιους αριθμούς 54422, 54444 και 54666, ώστε να διεκδικήσουν τα χρήματα τους πίσω (υπάρχουν και άλλοι πενταψήφιοι αριθμού που δουλεύουν με ακριβώς την ίδια μέθοδο).

(Τελευταία ενημέρωση: 23/01/2020)

Περίπτωση Α:
Πρόσφατα έλαβα τον λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας και βρέθηκα να έχω ένα ποσό εκτός παγίου μέσω υπηρεσιών  sms, όπως έγραφε στον λογαριασμό. Ψάχνοντας το κινητό μου βρω κάποιο μήνυμα, βρήκα τα εξής μηνύματα (συμπεριλαμβάνεται και το μήνυμα που απέστειλα με τη λέξη STOP για να διαγράφω από την υπηρεσία που ΔΕΝ έχω εγγραφεί...):


Απάτη telebox mygroovyapps


Απάτη telebox mygroovyapps

Στην αναζήτηση των συγκεκριμένων αριθμών στο διαδίκτυο, βρήκα ότι πολλοί άλλοι έχουν υποστεί την ίδια εξαπάτηση και ότι η ιστορία διαρκεί αρκετά χρόνια! 
Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στην εταιρεία που έστειλε τα μηνύματα (Telebox) ώστε να διεκδικήσω το ποσό που μου χρεώθηκε χωρίς να έχω κάνει κάποια εγγραφή στις υπηρεσίες της εταιρείας. Προσοχή, η χρέωση γίνεται όταν λαμβάνεις μηνύματα ασχέτως αν απαντάς ή όχι και εδώ είναι η απάτη! Κάποιο ρόλο θα παίζουν και οι εταιρείες της κινητής τηλεφωνίας που επιτρέπουν χρέωση σε εισερχόμενο μήνυμα χωρίς την συναίνεση του πελάτη! 
Ακολουθούν τα emails με την εν λόγω εταιρεία μέχρι την αποπληρωμή του ποσού, η οποία και έγινε εντός λίγων ημερών:

Πρώτη επικοινωνία:

Καλησπέρα σας, 
στις  27/12/2018 έλαβα 5 sms στο κινητό μου τηλέφωνο από την εταιρεία σας. Από τότε ήρθαν αλλά δύο μηνύματα στις 8/1/2019 και σήμερα στις 9/1/2019 έστειλα μήνυμα για να διαγράφω από την υπηρεσία σας. 
Ο αριθμός του κινητού μου ειναι: 697*******
Σας δηλώνω ότι δεν έγινα ποτέ συνδρομητής στην υπηρεσίας σας, εν γνώση μου! Πρόσφατα μου ήρθε χρεωστικό στον λογαριασμό μου, από την εταιρεία σας, το ποσό των 10,8 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Κάποιο ποσό θα έρθει και στον επόμενο λογαριασμό  φαντάζομαι, λόγω των νέων μηνυμάτων που έλαβα χθες... 
Απαιτώ την επιστροφή όλου του χρηματικού ποσού σε τραπεζικό μου λογαριασμό, διαφορετικά θα απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή και αν χρειαστεί θα κινηθώ και νομικά. 
Ευχαριστώ και θα περιμένω απάντησή σας ώστε να σας στείλω το IBAN μου.

Απάντηση :

Καλησπέρα,
Έχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από χρήση της υπηρεσίας.
Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα παρακάτω στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:
IBAN λογαριασμού:
SWIFT της τράπεζας:
Ονομασία τράπεζας:
Αριθμός τηλεφώνου:
Από τη στιγμή που λάβουμε την απάντησή σας, η πίστωση θα γίνει εντός 5-6 εργάσιμων ημερών. Θα σας ενημερώσουμε ξανά μόλις δρομολογηθεί.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox

Αφού απέστειλα τα στοιχεία που ζητήθηκαν έλαβα την εξής απάντηση:

Καλησπέρα,

Έχει δοθεί τραπεζική εντολή πίστωσης στον λογαριασμό που μας δώσατε. Παρακαλούμε οπως μας επιβεβαιώσετε την πίστωση.
Με εκτίμηση, 
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
support@telebox.gr
τηλ:2155002939


Όντως, μετά από λίγες ημέρες πιστώθηκε στον λογαριασμό μου το ποσό που παρανόμως είχε προστεθεί στο λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας!

Παρόλα αυτά η εν λόγω εταιρεία και όλες οι αντίστοιχες, συνεχίζουν  να θησαυρίζουν παρανόμως και να χρεώνουν συνδρομητές χωρίς τη θέλησή τους. Το γενικό πρόβλημα της εξαπάτησης παραμένει αφού, όπως και στην περίπτωσή μου, ασχολούνται μόνο με όσους ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω...


Περίπτωση Β:
Πρόσφατα έλαβα, ξανά, έναν υπέρογκο λογαριασμό από τον πάροχο της κινητής τηλεφωνίας που ανήκω. Ψάχνοντας, ξανά, να βρω από που έγιναν οι χρεώσεις, εντόπισα τον αριθμό 54444 που ανήκει στην εταιρεία Dimoco, η οποία έχει ακριβώς την ίδια τακτική με την Telebox, να χρεώνει δηλαδή τη λήψη μηνυμάτων ΧΩΡΙΣ να έχει εγγραφεί κάποιος στις υπηρεσίες της εταιρείας! Στο διαδίκτυο θα βρείτε πάρα πολλές αρνητικές  αναφορές για την  εταιρεία και για την τακτική τους να χρεώνουν ανυποψίαστα. Η διαφορά με αυτή την εταιρεία, είναι ότι η πίστωση για να επιστραφεί το ποσό της χρέωσης γίνεται από την εταιρεία της κινητής τηλεφωνίας, πράγμα που αποδεικνύει, σε μένα τουλάχιστον, ότι υπάρχει κάποια μορφή συνεργασίας από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με την Dimoco. 
Σας παραθέτω τον διάλογο που είχα με την εν λόγω εταιρεία, μέσω e-mail, στο οποίο αποδεικνύεται και η συνεργασία τους. Στη συνέχεια ακολουθούν και άλλα αποδεικτικά για την συνεργασία τους:

Καλησπέρα σας, 
τον μήνα Οκτώβριο και Νοέμβριο έλαβα αρκετά sms στο κινητό μου τηλέφωνο από την εταιρεία σας (Dimoco). Σήμερα στις 9/11/2019 έστειλα μήνυμα για να διαγράφω από την υπηρεσία σας. 
Ο αριθμός του κινητού μου είναι: 69********. 
 Σας δηλώνω ότι δεν έγινα ποτέ συνδρομητής στην υπηρεσίας σας, εν γνώση μου! Πρόσφατα μου ήρθε χρεωστικό στον λογαριασμό μου, από την εταιρεία σας, το ποσό των 30.75 ευρώ χωρίς ΦΠΑ (με ΦΠΑ και αυξημένα τέλη συνδρομητών λόγω υπέρογκο λογαριασμού, το ποσό ανέρχεται στα 44.75 ευρώ). Κάποιο ποσό θα έρθει και στον επόμενο λογαριασμό  φαντάζομαι, λόγω των νέων μηνυμάτων που έχω λάβει και μέσα στον Νοέμβριο...
Απαιτώ την επιστροφή όλου του χρηματικού ποσού (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ κτλ) σε τραπεζικό μου λογαριασμό, διαφορετικά θα απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή και αν χρειαστεί θα κινηθώ και νομικά. 
Ευχαριστώ και θα περιμένω απάντησή σας, ώστε να σας στείλω το IBAN μου. 

Ακολουθεί η απάντηση που έλαβα εντός ολίγων ημερών :

Αγαπητέ Κύριε/ Αγαπητή Κυρία Καλησπέρα σας,
Εμείς, το κέντρο εξυπηρέτησης πληρωμών MPSC, ειδικευόμαστε  στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου, για καταναλωτές. Βοηθάμε - φυσικά δωρεάν - να διευκρινιστούν τα γεγονότα με τον υπεύθυνο πάροχο υπηρεσιών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για να λύσετε το αίτημα σας.
Καθώς ισχυρίζεστε ότι δεν προβήκατε εσείς σε ενεργοποίηση της υπηρεσίας , εφιστούμε την προσοχή σας μήπως τρίτο άτομο προχώρησε σε αυτήν την εγγραφή κάνοντας χρήση της συσκευής  σας καθώς καμμία εγγραφή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί απομακρυσμένα, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση εσείς φέρετε εξ ολοκλήρου την ευθύνη ως νόμιμος κάτοχος της τηλεφωνικής σύνδεσης , στην οποία και καταλογίζονται οι χρεώσεις .
Παρά ταύτα και καθώς επιθυμούμε να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση για την εγκυρότητα και την διαφάνεια των υπηρεσιών που υποστηρίζουμε τεχνικά και με κάθε διάθεση καλής πίστης έχουμε εγκρίνει την επιστροφή σε εσάς του συνόλου των χρεώσεων με πίστωση στον πάροχο κινητής.
Το αίτημα για πίστωση στον λογαριασμό κινητής θα σταλεί εντός της εβδομάδος  στον πάροχό σας και θα ολοκληρωθεί από εκείνον. Η πίστωση θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό σας, ωστόσο να σας ενημερώσω πως αν ο επόμενος λογαριασμός θα σας σταλεί εντός των επόμενων ημερών, τότε η πίστωση θα φανεί στον αμέσως επόμενο, καθώς χρονικά δεν θα έχει προλάβει να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Επιπλέον θα λάβετε και δωρεάν μήνυμα από τον πάροχό σας που θα σας ενημερώνει σχετικά. Αν πρόκειται για καρτοκινητό η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 7 ημερών.                 
Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
*********
Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Η απάντηση μου ήταν η εξής :

Καλησπέρα σας και πάλι!
Έλαβα ένα μερικό πόσο επιστροφής από τον πάροχο μου στον τελευταίο λογαριασμό που έλαβα. Αναφέρω μερικό ποσό, γιατί το αυξημένο ΦΠΑ και τα αυξημένα τέλη συνδρομητών ποτέ δεν μου επιστράφηκαν...
Επίσης, αποκλείεται να ενεργοποίησα εγώ ή κάποιος άλλος την εγγραφή στις υπηρεσίες σας και σε  μια μικρή έρευνα στο Internet (σίγουρα θα το ξέρετε) αναφέρονται όλοι σε υπηρεσία εξαπάτησης από μέρους σας.
Επίσης, σε προηγούμενους μήνες είχε συμβεί το ίδιο σε άλλο κινητό μου και έλαβα ξανά το χρηματικό ποσό πίσω, μέσω της αντίστοιχης εταιρίας και όχι μέσω της εταιρείας κινητής. Δεν ξέρω τι είδους συνεργασία έχετε με τις εταιρείες της κινητής τηλεφωνίας, αλλά τα σχόλια στο Internet για τις αντίστοιχες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της δικιά σας, τα λένε όλα!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Ακολουθεί η απάντησή της εταιρείας :

Αγαπητέ Κύριε/ Αγαπητή Κυρία Καλησπέρα σας,
Το ποσό που σας επεστράφη συμπεριλάμβανε και τον φπα.
Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
******** ****
Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Φυσικά, εγώ εννοούσα τον ΦΠΑ του συνολικού λογαριασμού και τα αυξημένα τέλη συνδρομητή και όχι τον ΦΠΑ για κάθε μήνυμα της εταιρίας ξεχωριστά....γιατί με τα μηνύματα αυτά αυξήθηκε ο λογαριασμός οπότε αυξήθηκε και το ΦΠΑ το οποίο το πλήρωσα κανονικά!  Τέλος, δεν έγινε καμία αναφορά στις αναφορές μου περί εταιρείας εξαπάτησης... 

Στις τρεις παρακάτω εικόνες βλέπετε τις χρεώσεις της εταιρείας Dimoco, όπως αναγράφονται στις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ιστοσελίδες των εταιρειών Wind, Vodafone και Cosmote! 


Απάτη telebox mygroovyapps

Απάτη telebox mygroovyapps

Απάτη telebox mygroovyapps


Το περίεργο είναι ότι πουθενά στο διαδίκτυο δεν υπάρχει έστω και μια καλή κριτική για τις εν λόγω εταιρείες και καμιά Δημόσια Αρχή δεν ασχολείται με τις καταγγελίες, που όπως φαίνεται στο διαδίκτυο, έχουν γίνει επανειλημμένα από πολίτες και τις αναφορές στα ΜΜΕ που εφιστούν την προσοχή στους πολίτες για τα 5ψηφια νούμερα και τις χρεώσεις τους! 

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το στα social media και κάντε εγγραφή στο Facebook του Blog μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις αναρτήσεις! 




Σχόλια

  1. Εχω ακριβώς πάθει το ίδιο και γω και θέλω να το κυνηγήσω. Ο λογαριασμός μου από 14,50 ήρθε 79,30και πήγα στη βονταφον και μου το επιβεβαίωσε. Θέλω ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα να τους κυνηγήσω. Θα πάω ίσως και σε δικηγόρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πάθει την ίδια επαναλαμβανόμενη ιστορία . Μου χρέωσαν 672 Ε . Επικοινώνησα με την WIND και μου είπαν να ψάξω μόνη μου για τις εταιρίες μετά τον αναλυτικό λογ. που ζήτησα και μου έστειλαν. Θα έπρεπε να έχει γίνει από τις εταιρίες σχετική ενημέρωση ή νομική κάλυψη. Προτείθεμαι αν δεν ικανοποιηθώ να το τέξω μέχρι εκεί που δεν πάει. Διότι εκτός των άλλων μου έγινε φραγή και για να ανοίξει η γραμμή θα έπρεπε να κάνω τηλ. διακανονισμό στο υπέρογκο ποσό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας!
      Εγώ το έχω αναφέρει ότι εμπλέκονται και οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Θα πρότεινα να απευθυνθείτε στην εταιρία που σας έχει στείλει τα μηνύματα αλλιώς επικοινωνήστε με την προστασία του καταναλωτή και την ΕΕΤΤ!

      Διαγραφή
  3. Σχόλιο από τον χρήστη Tzeni Bzk σε ανάρτησή μας στο Facebook :

    "Το έχω πάθει και γω και πήρα την εταιρεία που έχω την σύνδεση και τούς είπα τί συμβαίνει και μου λένε μπορούμε να κάνουμε φραγή να μην σας έρχονται τέτοιου είδους μυνήματα, το έκανα, βέβαια δεν πήρα ποτέ πίσω τα χρήματα που με χρέωναν, τουλάχιστον όμως σταμάτησαν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας!